Seria TRUCK

... czyli ciężka sprawa!

Wyciągarka Dragon Winch serii TRUCK jest nie tylko supersilna i superwytrzymała. Cechuje ją także pomysłowość projektantów, a co za tym idzie – spora różnorodność w budowie. Jest to podyktowane dość szerokim wachlarzem zapotrzebowań wśród użytkowników ciężkich maszyn oraz lawet, skazanych na pracę w trudnych warunkach terenowych. A trzeba tu zaznaczyć, że o ile utknięcie samochodu rajdowego powoduje nieukończenie rajdu lub treningu, o tyle utknięcie pojazdu użytkowego wiąże się często ze sporymi stratami finansowymi firmy. Dlatego wyciągarka Dragon Winch TRUCK została zaprojektowane w taki sposób, by mogła stać się synonimem niezawodności. To maszyna przeznaczona do samochodów użytkowych oraz wszelkiego typu pojazdów specjalistycznych o masie do 9072 kg. Stanowi idealne wyposażenie lawet nieposiadających układów hydraulicznych oraz jest gwarancją bezpieczeństwa dla pojazdów poruszających się po trudnym terenie (budownictwo, energetyka, wycinka drzew etc.). Wyróżniającym się modelem serii, jest TRUCK 12000 HD wyposażony w samohamowną przekładnię ślimakową.

TRUCK - na nowo zdefiniowana siła!

Różnorodność nie pozwala na jeden poglądowy opis całej serii, bez wdawania się w szczegóły. Część modeli posiada specjalną wzmocnioną podstawę z żeliwa stopowego oraz pionowe punkty montażowe, ułatwiające optymalne mocowanie. Model DWTS 12000 HD, jako jedyny w ofercie Dragon Winch, wykonany został z użyciem przekładni ślimakowej, gwarantującej najwyższą skuteczność hamowania. Model DWT 15000 HDL posiada przedłużony bęben, mieszczący aż 60 metrów liny. Najcięższe modele posiadają odpowiednio większe i silniejsze hamulce, natomiast model DWT 20000 HD wyposażony został w dodatkowy radiator, odpowiedzialny za wydajniejsze odprowadzanie ciepła z silnika.

Wyciągarki serii TRUCK należą do najmocniejszych wyciągarek elektrycznych w swojej klasie. Warto tu zauważyć, że model DWT 20000 HD posiada maksymalny uciąg ponad 9 ton, czyli są to już osiągi charakterystyczne dla wyciągarek hydraulicznych. Tymczasem pojazd o takiej masie wciągany jest za pomocą silnika zasilanego prądem o napięciu 24 V. Silnik ten posiada jednak moc 9 KM, a całą resztę potęgi tworzy system przełożeń o redukcji obrotów 450:1.

Zrzucasz ciężar na TRUCKa – i od razu lżej na duszy!